לא רק בטבע: לוקיישנים מיוחדים לחתונה שלא חשבתם עליהם

מתכננים חתונה ומרגישים שחקרתם את כל המקומות הרגילים? אז אל תחפשו יותר! יש לנו כמה מיקומים ייחודיים ובלתי צפויים שעשויים להיות מושלמים ליום הגדול שלך. מגנים בוטניים ועד מוזיאונים, תוכלו ליצור מקום לטקס וקבלת פנים שיהפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת – מבלי לשבור את הכיס. המשיכו לקרוא כדי לגלות עוד!

מקומות מיוחדים שתוכלו לשכור לאירוע שלכם
מקור: www.myday.co.il

לוקיישנים מיוחדים שתוכלו לשכור לאירוע שלכם

מחפשים לוקיישן מיוחד לערוך בו את החתונה או האירוע שלכם? הפסיקו לחפש! מווילה איטלקית ועד לחנות עתיקות, יש שפע של מקומות ייחודיים שיהפכו את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח.

מקומות לחתונות אפשר למצוא גם ב-Airbnb, כך תמצאו את המיקום המושלם: להרגיש רחוקה מבלי לנסוע רחוק מדי. אפשר למצוא וילות באזורים שקטים וכפריים אך בבנייה מודרנית ומרווחת והכל – במחיר סביר.

למשהו ייחודי באמת, למה שלא תשקלו להסב חנות עתיקות או תקליטים לאולם אירועים? כמובן שהקונספט מתאים רק לאירועים קטנים. אם יש הרבה כישרונות מוזיקליים בקרב מארגני האירוע והאורחים – למה שלא תשכרו חדר חזרות מרווח ותארגנו שם את האירוע המיוחד שלכם?

יש גם מסעדות הממוקמות בלוקיישנים מיוחדים עם נוף לאגם או ים – זה בהחלט משדרג את החוויה וכדאי לשקול זאת לקראת האירוע הבא שלכם.

אירוע פרטי בבית קולנוע
מקור: www.riverside.co.il

אירוע פרטי בבית קולנוע

חתונות הן אירועים מיוחדים שצריכים לשקף את האישיות והסגנון שלך. אם אתם מחפשים משהו ייחודי להדהים את האורחים שלכם, שיקלו את מקומות החתונה הלא שגרתיים הבאים:

אירוע פרטי בבית קולנוע – צפייה בסרט זה תמיד כיף, אבל מה דעתך לצפות בו באמצע האירוע הפרטי שלך? ניתן להפוך את בית הקולנוע למקומות חתונות ייחודיים עם שפע של מקום ישיבה וריקודים. זה גם המקום המושלם להשוויץ במצגת של תמונות או סרטונים ביום הגדול!

חתונת חוף בחוץ – חתונה בחוץ על החוף תספק נופים עוצרי נשימה והזדמנויות צילום לכל מי שמגיע. בין אם תחליטו להתחתן על חוף חולי או באתר נופש על שפת הים, זו בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת לכל המעורבים.

אחוזה מפוארת – צעד אחורה בזמן לעידן של רומנטיקה ופאר עם טירה מפוארת כמקום ליום הגדול שלך. מאולמות נשפים מלכותיים ועד לחצרות קסומות, האחוזות הללו יספקו לכם תפאורה בלתי נשכחת באמת להחלפת נדרים ולחגיגה שלאחר מכן.

אירועים בגנים, פארקים או יערות
מקור: www.myday.co.il

אירועים בגנים, פארקים או יערות

חתונה היא אירוע מיוחד, ויש הרבה מקומות לחתונה ייחודיים ומעניינים, שאולי לא חשבתם עליהם. גנים, פארקים ויערות יוצרים תפאורות ייחודיות לטקסים מכל סוג. גנים בוטניים מספקים נוף מדהים לחתונה, בעוד שיאכטות מציעות סביבה רומנטית לאירוע בעל אופי אינטימי יותר. פארקים וגני חיות מושלמים עבור אלה שאוהבים טבע ורוצים להיות יצירתיים עם תוכניות החתונה שלהם. לאווירה שלווה, שיקלו אולם אירועים הממוקם סמוך ליער (יש כזה בחדרה, למשל) – הם יוצרים אווירה קסומה שתיזכר לנצח. לא משנה מה הסגנון או התקציב שלך, בטוח שיש משהו מיוחד שלא חשבת עליו קודם לכן!

אירועים על יאכטה או ספינות שייט
מקור: www.b-oz.co.il

אירועים על יאכטה או ספינות שייט

חתונות לא חייבות להתקיים באותם מקומות כל הזמן. למה שלא תהפוך את היום המיוחד שלך לבלתי נשכח – יאכטות וספינות תענוגות יכולות לספק מקומות מדהימים לחתונות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

לפעילויות לאחר החתונה, למה שלא תפנקו את עצמכם ואת האורחים שלכם בשייט של שעה ביאכטה? אתה יכול ליהנות מהגשת משקאות על הסיפון באוויר הפתוח כשאתה מפליג עם החברים והמשפחה שלך.

אם אתם מחפשים משהו קצת שונה ממקומות החתונה הרגילים, קחו בחשבון את האפשרויות הללו הכוללות הפלגה ביאכטות ואוניות שייט – הן בטוח יהפכו את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח במיוחד!

אירוע בווילות פרטיות או חוות חקלאיות
מקור: mit4mit.s3.amazonaws.com

אירוע בווילות פרטיות בחוות חקלאיות

מחפשים מקום לחתונה ייחודי ומיוחד? אל תחפשו רחוק יותר מאשר וילות פרטיות בחוות חקלאיות! מקומות אלו מציעים תחושה כפרית אמיתית שתהפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת באמת. בארץ יש כמה לוקיישנים מעניינים אך אם חו"ל גם בא בחשבון, חישבו על טירות אירופאיות הממוקמות לצד חופים טרופיים, במקומות האלה יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים לערוך חתונה באיטליה או טקס אינטימי ביקב, המקומות הללו מושלמים עבור כל זוג שרוצה להתחתן בסביבה לא שגרתית. למי שרוצה להישאר קרוב יותר לבית, יש כמה מקומות מבודדים גם בישראל שיעניקו לכם תחושה של חו"ל. הכל תלוי בצרכים וביכולות שלכם.

השכרת אצטדיוני ספורט לאירועים
מקור: urbanbridesmag.co.il

השכרת אצטדיוני ספורט לאירועים

עבור זוגות המחפשים חווית חתונה ייחודית ובלתי נשכחת, השכרת אצטדיון ספורט יכולה להיות הפתרון המושלם. בין אם אתה חובב כדורגל, בייסבול או כדורסל, יש אצטדיונים, כגון אצטדיון סמי עופר בחיפה, המציעים תפאורות מדהימות ושירותים מיוחדים כדי להפוך את היום הגדול שלך למיוחד עוד יותר.

לאצטדיוני ספורט יש בדרך כלל הרבה מקום לאירוח חתונות גדולות, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אלה שמתכננים להזמין אורחים רבים. לעתים קרובות יש להם יתרון נוסף שהם בקרבת תחבורה ציבורית ומקומות לינה כגון בתי מלון, מה שמקל על חברים ובני משפחה המגיעים מרחוק להצטרף לחגיגות.

עלות השכרת אצטדיון ספורט תשתנה בהתאם לפרטי האירוע שלכם, אך מקומות מסוימים עשויים להציע הנחות או חבילות הכוללות שירותי קייטרינג כמו גם קישוטים, הגברה והרקדה. אצטדיונים רבים מספקים גם גישה נוחה לחניונים וכן מגוון אפשרויות ישיבה לאורחים שירצו לצפות בטקס החתונה מרחוק.

לא משנה איזה סוג של חובב ספורט אתה, אם אתה מחפש מקום בלתי נשכח לחתונה או אירוע גדול אחר – שקול לשכור אצטדיון! זה לגמרי אפשרי בימינו.

אולמות האירועים של אצטדיון סמי עופר בצפון

מתחם האירועים של אצטדיון סמי עופר חיפה הוא מהגדולים והמרהיבים באזור הצפון.
השילוב בין החדרים השונים הצופים אל הדשא מהווה חוויה מושלמת לאירועים ושמחות, חתונות, בר מצווה, ימי הולדת ועוד.

היכל "יהלום" ממוקם בקומה הרביעית בבניין המערבי של האצטדיון, משקיף על הדשא ולידו מרפסת תצפית רחבת ידיים. החדר הייצוגי מציע לכם אפשרות לארח כנסים, אירועי חברה וחגיגות משפחתיות כמו חתונות ובר מצווה עם עד 600 אורחים בקבלת פנים, עד 400 אורחים בשולחנות ועד 500 מוזמנים במפגש בתיאטרון.

אולמות "זהב" – כאן מדובר בשני אולמות בגודל זהה ממוקמים בקומה הרביעית של הבניין המערבי של האצטדיון ופונים למדשאה, ולצדם מרפסת תצפית מרווחת. החדרים מתאימים לכנסים, אירועי חברה ואירועים עליזים. בכל אחד מהחדרים ניתן לארגן קבלת פנים עד 500 אורחים, שולחנות עגולים עד 400 אורחים ובתיאטרון עד 200 אורחים.

אולם "כסף" – ממוקם בקומה השלישית של האצטדיון. היכל כסף הוא מקום מושלם לאירועים כמו קבלות פנים עסקיות, השקות או ירידים – אירועים המתקיימים בו זמנית ברחבה חיצונית.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים מקום ייחודי לחתונה, בר מצווה או כל אירוע גדול אחר, יש הרבה אפשרויות שלא חייבות לשבור את הכיס. מחתונות בחצר האחורית ועד בריחת חוף, מקומות בחוץ ואפילו בתי עירייה, יש משהו מיוחד לכולם. בחר אסם מקומי או מסיבת גן כפרית בלב העיר שלך לתחושה אינטימית יותר. אל תשכחו לקחת בחשבון נגישות בבחירת יעד חוף ולוודא שהוא מתאים גם לתקציב שלכם! עם הלוקיישנים המיוחדים האלה, אתה יכול לוודא שהחתונה שלך תהיה הכל מלבד משעממת.